Diagnosztika

Fogászati állapotfelmérés

Minden új pácienssel egy anamnézis lap kerül kitöltetésre, amely szerint tájékozódunk az Ön általános és fogászati betegségeiről (pl. van-e bármilyen alapbetegsége, gyógyszerérzékenysége, stb.). Az első konzultáció alkalmával tisztázzuk, és lehetőség szerint mielőbb kezeljük az akut panaszokat. Komplexebb beavatkozás esetén, megbeszéljük a választható kezelési variációkat, azok költségeit a kezelési-és a gyógyulási idők figyelembevételével. Teljes körű tájékoztatást kap a nálunk használatos anyagokról, kezelési eljárásokról és kezelések időtartamáról.

Szájüregi rákszűrés

A néhány perces eljárás során sor kerül a rágóízület vizsgálatára, utána a nyirokcsomók kitapogatása következik, majd a szájüregi lágyrészek, nyálkahártya, nyelv, szájpadlás, pofafal átnézésével zárul. Ez nagyon fontos, mert hazánk első helyen áll a szájüregi rákokozta halálozás tekintetében Európában. A korai felismerés és az időben megkezdett kezelés életmentő lehet.

A rendszeres dohányzás, alkoholfogyasztás kiemelt kockázati tényezők, de a rossz szájhigiénia, az immunhiány, a HPV-fertőzés, illetve korábbi daganatos megbetegedés esetén is fennáll a veszély a szájüregi rák megjelenésére. Árulkodó jel lehet egy hetekig nem gyógyuló seb a szájüregben, duzzanatok a nyakon, elszíneződések a szájnyálkahártyán. Ilyenkor feltétlenül ajánlott fogorvoshoz fordulni.

Góckutatás

A fogászati góc egy sunyi baktériumszaporulat, amely méreganyagokat termel és ezt képes küldeni gyakorlatilag bármely szerv felé. Gócként szerepelnek a szervezetben az olyan krónikus gyulladások, amely hosszútávon az immunrendszert gyengítik és állandóan baktériumokat juttat a véráramba, így gyakran alakulnak ki ún. másodlagos betegségek. Ezeket nevezzük gócbetegségeknek ( pl.: tartós ízületi fájdalom, hajhullás, egyéb problémás bőrbetegségek stb.). Röntgenfelvétellel és alapos, fogorvosi szájvizsgálattal kiszűrhető a fogászati góc. Ez teljesen fájdalommentes, viszont nagyon fontos a megelőzés és ennek az elváltozásnak az idejében történő felismerése.

Konzultáció (fogorvosi szájvizsgálat, szájüregi rákszűrés, góckutatás, státuszfelvétel, kezelési terv, árajánlat készítése)

8 000 Ft
(A későbbi kezelés